2011. máj 18.

Az Úrhoz kiáltók

írta: pistibacsi
Az Úrhoz kiáltók

(szempontok az egyházi /túlélési/ stratégiához)

 

 

- Jézus! Jézus! Neked van egy csomó halász barátod! Elintéznéd, hogy elvigyenek egy körre a hajójukon?

 

- Jézus! Jézus! Úgy tudom, te ismered a Magdalai Máriát. Összehoznál vele?

 

- Jézus! Jézus! Gyerekkorodban ugye Egyiptomban laktál a szüleiddel! Mesélnél a piramisokról?

 

- Jézus! Jézus! Apádtól biztos megtanultál fával dolgozni. Megjavítanád a nyílászárókat meg a bútorokat a házunkban?

 

- Jézus! Jézus! Olvastam, hogy egyszer borrá változtattad a vizet. Csinálnál nekem is?

 

- Jézus! Jézus! Rómában nagy kultuszod van. Tudnál nekem intézni egy olcsó kéglit főszezonban a Colosseum közelében?

 

- Jézus! Jézus! Azt hallottam, hogy te minden bűnt szeretsz megbocsátani. Kedvezni akarok neked. Raboltam, csaltam, hazudtam, gyilkoltam rengeteget. Sőt, politizálok is. Spongyát rá!

Szólj hozzá