2009. jún 28.

Pais Theou

írta: pistibacsi
Pais Theou

Na mondjuk nem ezt a számot kerestem, de sajnos a szerintem legjobbakat - Boldogságos, Béla bácsi, Trubadúr, Sámán, UFO, Füttyös, stb... - nem találtam meg. Amúgy ez a fasz (mármint a művész úr) pillanatnyilag a legkreatívabb, legérdekesebb és szellem (spiritualitás) tekintetében leginkább helyén levő jelenség ebben a kurvaországban. Na mondjuk ez persze inkább a három-négy (vagy öt-hat?) évvel ezelőtti állapotra értendő, amikor megjelent eddigi általam ismert egyetlen lemeze, ami szerintem máig a legrettenetesen jobb izé amit manapság hallgatni lehet. De mondom, ez a három-négy (vagy öt-hat?) évvel ezelőtti állapotokra igaz, azóta lehet, hogy valami garázsban, vagy pincében már valami suhancok összehoztak egy egészen jó valamit. Na mindegy, mindent én sem tudhatok. Ezzel máris elárultam, hogy nem én vagyok az isten, és annak sem képzelem magam. De viszont ellenben szeretem, ha valami a helyén van. És Pais Miklós az spirituálisan nagyon sűrű egyén. (Már ugye a három-négy /vagy öt-hat?/ évvel ezelőtti állapotokra gondolva.)

Szólj hozzá