2010. ápr 11.

első forduló

írta: pistibacsi
első forduló

Lehetett tudni. Nem nagy meglepetés. Ez van. Hallgattam a leendő miniszterelnök beszédét, és azt mondtam a tévé előtt: "Oké, Viktor, rám számíthatsz." (azért mertem letegezni így magamban, mert egyidősek vagyunk, szóval akár osztálytársak is lehettünk volna) és még hozzátettem: "Nem kedvellek különösebben, nem vagy számomra rokonszenves, nem értek egyet veled, pláne a rajongóiddal, nem rád szavaztam, stb. DE: te leszel a miniszterelnök, ti alakítjátok a kormányt, ti képviselitek a parlamenti többséget. Nekem pedig, mint magyar embernek elemi érdekem, hogy az előttünk álló négy évben annak drukkoljak, hogy ti minél jobban tudjátok végezni a munkátokat mindnyájunk érdekében. Gratulálok. És természetesen imádkozni fogok értetek - értünk. És szintén mindnyájunk érdekében szívből kívánom, hogy nektek ne olyan ellenzéketek legyen, amilyenek ti voltatok"

Szólj hozzá