2010. júl 17.

Motörhead

írta: pistibacsi
Motörhead

Sok dolog van, amiről lemaradtam ifjú koromban. El sem tudtam volna képzelni, hogy egy legendás angol rockbanda koncertjét élőben láthassam, hallhassam. Azt meg végképp nem, hogy később, ősz fejjel még lesz részem ilyesmiben. Pláne úgy, hogy a lányom is mellettem headbangel a tömegben. Márpedig július 16-án, este 11 körül a Tokaj és Rakamaz közti nagy sáros mezőn, a Hegyalja Fesztivál Hegy-színpadnak nevezett helyszínén valami irdatlan embertömegben ez megtörtént. Miután elsötétült a színpad, a közönség egyre izgatottabb füttyögésétől kísérve, csöndben feljött a három férfi. Lemmy durva, rekedt, mély, bömbölő hangon üdvözölte az egybegyűlteket: "We are Motörhead. We play rock'n roll." És ami ezután következett, az maga volt a csoda. Kristálytiszta zene. A szándék és a megvalósulás tökéletes összhangja. Ők erre vállalkoztak, és megcsinálták. És akik ezért jöttek el, azok nem is csalódtak. Pólót nem sikerült vennem, ezért jobb híján ezt a kendőt kötöttem a nyakamba, hogy lobogjon a hátamon, mint valami igazságosztónak a köpönyege. Alkalomhoz öltöztem, és ha igazságot nem is tettem, az biztos, hogy ezzel a kis beszámolóval most igazat szóltam.

Szólj hozzá

fesztivál tokaj roll hegyalja motörhead lemmy rakamaz rockn